Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Sunt de acord

Mai mult
Meniu
Autentificare
Monitorul Oficial Local
Formulare
Accesibilitate
Contact

Anunț pentru ocuparea funcției contractuale de execuție - compartiment contabilitate

Primăria Comunei Româneşti, Judeţul Iaşi, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de referent de specialitate grad profesional I, în cadrul compartimentului Contabilitate.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art.3 din Regulamentul – cadru, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare: a) Are cetățenia română, cetățenie a altor state membre U.E. sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și are domiciliul în România;b) Cunoaște limba română scris și vorbit;c) Are vârsta minimă regulamentată de prevederile legale; d) Are capacitate deplină de exercițiu; e) Are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate; f) Îndeplinește condițiile de studii și după caz de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; g) Nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu ori în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă, cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea; 
Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale sunt: - Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat; - Condiții de vechime în muncă și experiență în domeniul financiar de minimum 3 ani ; - Competențe operare IT/PC – nivel de bază care vor fi testate în cadrul probei scrise; 
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 8 martie – data limită pentru depunerea dosarelor, ora 14:00 9 martie – afișare selecție dosare, ora 14:00 15 martie - proba scrisă, ora 09:00 Data și ora interviului vor fi comunicate ulterior. Interviul va avea loc în maxim 4 zile lucrătoare, de la data susținerii probei scrise. Data și ora susținerii interviului se vor afișa odată cu rezultatele la proba scrisă. Dosarele vor fi depuse la sediul Primăriei Comunei Românești.Persoană de contact: Ștefan CrasmariucRoșca Sabina-FlorinaNr. Tel.: 0232.323.800
Conform art.6 al Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente: 1. Cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare; 2. Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii după caz; 3. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor car atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului, solicitate de autoritatea sau instituția publică; 4. Carnetul de muncă sau după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor în copie; 5. Cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; 6. Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate. 7. Curriculum vitae; 
Adeverința care atestă starea de sănătate va conține în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de emitentul sanătății.  
În cazul în care candidatul dispune de o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării probei scrise a concursului. 
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original, în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.